Гарантійне обслуговування котла: юридичні аспекти
08.10.2014, 17:10
0
602

Гарантійне обслуговування котла: юридичні аспекти

Що краще - вибирати котел для опалення і гарячого водопостачання будинку самостійно або доручити вибір і установку фахівцеві-установникові? У другому випадку ви позбудетеся від безлічі клопоту, але можете отримати до того ж і деякі проблеми...

Якщо установник купує і встановлює пристрій, яким він професійно займається, то він зобов'язаний відповідати за якість, та послуги. Всі претензії слід направляти до нього. Але мова йде тільки про інсталятор, рекомендованих фірмою-виробником або дистриб'ютором.

Гарантійний термін може бути різним. Іноді до гарантійного терміну виробника авторизований інсталятор додає гарантію від власного імені. В інших випадках гарантія складається з двох частин - окремо на пристрій і на установку. Гарантійні умови та умови прийому рекламацій повинні бути прописані в договорі на покупку. Клієнт не пов'язаний умовами гарантії, яку отримав установник у продавця пристрою. Відносини між установником і третім суб'єктом (наприклад, виробником) не повинні впливати на задоволення претензії клієнта.

При монтажі дорогих пристроїв і елементів (котли, вікна, димарі) найчастіше їх купує сам клієнт, а установники всього лише монтують. З одного боку, це менш вигідно, тому що складніше визначити, з яких причин пристрій несправний - дефект в самому пристрої або пов'язаний з неправильним монтажем. У такій ситуації саме клієнт повинен довести, хто винен, і залежно від цього може пред'являти претензію до представника продавця або до установника.

Але з іншого боку, клієнт, який сам купує котел, впевнений в його походженні і, як правило, також отримує багаторічну гарантію виробника. Якщо ж у товарі виявляється дефект, клієнт може звертатися або до продавця, або безпосередньо до виробника.

Категорія: Правова допомога

Залишити коментар

avatar
Форма входу Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?