У якому випадку споживач має право повернути товар належної якості
14.10.2014, 22:35
0
546

У якому випадку споживач має право повернути товар належної якості

Згідно ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин і не може бути ним використаний за призначенням.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

Категорія: Куточок споживача

Залишити коментар

avatar
Форма входу Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?