Якщо потрібно повернути товар у магазин: 6 ​​Лайфхак порад
20.11.2015, 20:26
0
655

Якщо потрібно повернути товар у магазин: 6 ​​Лайфхак порад

Що потрібно знати, щоб повернути в магазин товар, який з якоїсь причини не сподобався чи не підійшов. Ми спробуємо поділитися шістьма лайфхак секретами.

Багато покупців вже знайомі з законом Про захист прав споживача та можливості повернути куплений товар на протязі 14 днів з дня придбання (у разі покупки в інтернет-магазині - з дня доставки та оплати кур'єру). Але, як переконують юристи, конкретної процедури повернення товарів закон не передбачає. Тому продавці на свій розсуд встановлюють такі правила «з урахуванням положень закону».

Як не стати обдуреним покупцем, ми з'ясовували разом із захисниками прав споживачів.

1. У будь-якому випадку зберігайте чек (квитанція, розрахунковий документ) на все, що купуєте. Якщо його не дають - вимагайте. Купити що-небудь без чека означає, що ви покупкою (з самого початку) задоволені, повертати і претендувати на обмін не будете. Якщо сумніви можуть виникнути при розпакуванні або експлуатації, то краще переконатися, переглянувши чек: назва суб'єкта / продавця / підприємця, його ідентифікаційний код (чітке зображення), найменування товару (прописано або надруковано, кількість і дата продажу). Все тому, що за неправильно зазначені реквізити продавця, на нього покладається адміністративний штраф.

2. Цілісність упаковки. Якщо покупцеві ставлять умовою повернення абсолютно неушкоджену тару, то це необгрунтована самодіяльність. Юристи переконані, що закон не забороняє споживачам ламати і різати упаковки. Головне, у разі повернення, щоб товар зберіг початковий вигляд, а також мати при ньому квитанцію і гарантійний талон. Упаковку можна надати в зіпсованому вигляді.

3. Якщо відразу після покупки у товарі виявили недоліки і вони несуттєві - можете вимагати зменшення вартості, безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх усунення. Істотні недоліки - достатня причина для заміни товару на такий же, аналогічний або повернення сплачених грошей. До речі, якщо довести, що товар несправний / зіпсований з вини продавця / виробника, то у покупця є право вимагати усунення недоліків у перебігу навіть 10 років після придбання. Але, спочатку довести. Потім - вимагати. Органи захисту прав споживача вам на допомогу.

4. Та ж схема, якщо після придбання та експлуатації виробу у вас трапилася алергічна реакція, то прямуйте до Державної інспекції з питань захисту прав споживача. І захопіть з собою медичний висновок, а також висновки незалежної лабораторії щодо вашого стану. За законом, виробника повинні знайти і перевірити аналогічну продукцію на предмет алергічних реакцій. З винуватця, у разі доведення, покладається відшкодування вартості товару і компенсація лікування.

5. Інтернет-повернення. Якщо товар ще не доставили, а ви вже передумали його купувати, то цілком безкарно можете відмовитися від нього. Якщо замовлення вже передали - повернути можна протягом тижня. А якщо в посилці не було паперу, на якій зазначений порядок і термін повернення товару, ви можете повернути товар протягом трьох місяців.

6. Цінник на товарі та ціна на касі - дві великі різниці. Головний фактор, що визначає ціну товару - цінник, який є договором оферти. Якщо з яких-небудь причин ціну виробу / продукту на касі вам "пробивають іншу, маєте повне право вимагати реалізувати товар за заявленою на ціннику вартості.

Захищайте свої права і не дайте себе обдурити.
Теги:
Категорія: Куточок споживача

Залишити коментар

avatar
Форма входу Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?