Правила сайту

Ваша публікація на сайті позначається терміном «скарга». Скарга - це приватна ситуація однієї загальної проблеми, яка містить ознаки порушення закону.
Скарга повинна містити в собі:
1. Заголовок, який відображає тему і сенс публікації.
2. Опис суті конкретної ситуації (хто, що, де, коли, чому).
3. Вказівка на особу, компанію або орган, який порушує Ваші права.
4. По можливості, фото, що підтверджують опубліковану інформацію. Не допускаються документи, що містять особисті дані третіх осіб, а також не відносяться до проблеми.


1. Загальні положення.

1.1. Незнання правил не звільняє вас від відповідальності;
1.2. Подаючи або коментуючи скаргу, автор скарги підтверджує, що тільки він сам, а не адміністрація сайту skarga.borispol.org.ua, несе відповідальність за зміст публікованих скарг. Подаючи скаргу Ви повинні розуміти, що в разі, якщо скарга буде містити наклеп, неправдиву інформацію або образу, то це може спричинити відповідальності згідно чинного законодавства.
1.3. Подаючи або коментуючи скаргу, автор скарги підтверджує, що інформація, яка міститься в скарзі або коментарі, є перевіреною і достовірною, а також бере на себе всю відповідальність за розміщувану їм інформацію.
1.4. Адміністрація залишає за собою право змінювати правила без повідомлення. Доповнення і зміни правил починають діяти з моменту їх опублікування.


2. Реєстрація.

Реєстрація на сайті дає можливість отримати Вам свої унікальний нік, а також відкриває для користувачів масу корисних можливостей (таких як створення скарг, їх коментування, використання особистих повідомлень і т.д.)
2.1. Редакція "Книги скарг — Бориспіль" гарантує, що вся особиста інформація, введена при реестрації ніколи не буде передана третім особам без Вашого дозволу чи використана для розсилки небажаних рекламних матеріалів.
2.2. Забороняється реєструвати безглузді нікнейми (на зразок! 3рао789), також забороняється використовувати в нікнеймі нецензурні слова, адреси вебсайтів, адреси email і т.п. В якості никнейма ви можете використовувати своє справжнє ім'я - це ваше право.
2.3. Забороняється подвійна реєстрація (реєстрація під двома і більше ніками) і захоплення ніків (реєстрація никнеймов з метою перешкоджання використання їх іншими). Також заборонена реєстрація двійника вже існуючого никнейма (візуально схожих). Порушники будуть виявлятися і блокуватися. Якщо ви вирішили змінити нік на іншій - старий нік повинен бути закритий.


3. На сайті заборонені.

3.1. На сайті заборонена будь-яка діяльність, що йде в розріз з законодавством України.
3.2. Заклики до насильства, образи учасників, провокація подібних образ, застосування грубих і матірних виразів, перехід на особистості, а також використання аватарів з грубою і нецензурною лексикою.
3.3. Публікація повідомлень порожнього характеру, малоінформативних повідомлень, повідомлень не відповідних тематиці сайту.
3.4. Публікація повідомлень явно рекламного характеру, а також наполеглива публікація повідомлень із закликами відвідати той чи інший сайт. Адміністратори мають право видаляти повідомлення, як рекламного характеру, так і банити адреси особливо наполегливих «рекламістів».
3.5. Особливо наполеглива реклама в підписах і аватарах користувачів також не схвалюється.
3.6. Не допускається обговорення у відкритому вигляді дій адміністраторів. Якщо вам щось не подобатися в їх діях - напишіть адміністратору сайту через форму зворотнього зв'язку.
3.7. На сайті заборонено розміщення неперевіреної інформації або копіювати інформацію без посилання (активної гіперссилки) на skarga.borispol.org.ua.
3.8. Редакція сайту не перевіряє достовірність і не несе відповідальності за матеріали, розміщені читачами ресурсу.


4. Причини, за якими ми можемо відмовити в публікації.

Модератори сайту переглядають всі надіслані матеріали перед їх публікацією. Існує ряд причин, по яких ми можемо відмовити вам у розміщенні скарги на сайті і попросити переформулювати ваше звернення:
4.1. Ігнорування норм правопису і ненормативна лексика - скарга яка містить велику кількість орфографічних і синтаксичних помилок, написана великими буквами, містить ненормативну лексику, в тому числі в завуальованій формі.
4.2. Відсутність логічного зв'язку між пропозиціями, який не дозволяє зрозуміти загальний зміст описуваного випадку.
4.3. Скарга містить опис декількох проблем за різними проблемним темам.
4.4. Відсутність в скарзі конкретних фактів.
4.5. Екстремізм, дискримінація (в усіх формах: расова, етнічна, вікова, статева, релігійна, соціальна і т.д.).
4.6. Персональні дані - якщо у скарзі містяться персональні дані третіх осіб (на самого заявника це положення не поширюється, так як він робить це добровільно з усвідомленням можливих наслідків) або якщо модератор вважатиме, що поширення даної інформації може зачепити інтереси третіх осіб.
4.7. Комерційні цілі і реклама - якщо, на думку модератора, публікуються відомості, прямо або побічно націлені на отримання прибутку.
4.8. Недостатність описаного або безпідставні звинувачення - модератор залишає за собою право відхилити випадок, якщо відомості, зазначені в скарзі не дозволяють зробити висновок про наявне правопорушення.
4.9. Не проходять модерацію випадки, в яких немає конкретної вказівки на проблему, присутні питання риторичного характеру, наприклад: «Навіщо законодавчо встановлювати терміни оформлення документів, якщо чиновники навіть не соромляться говорити, що їх порушення - нормальна практика?». Для того, щоб питання було прийнято, необхідно переформулювати його. Наприклад: «Чиновник (ПІБ або посада) з (найменування держоргану) не видав документи (перелік) у встановлений термін».
4.10. Не проходять модерацію скарги, які містять формулювання з вимогами здійснення яких-небудь дій, що не входять в компетенцію "Книга скарг — Бориспіль", щодо третіх осіб. Наприклад: «Вимагаю розібратися в ситуації, що склалася, вжити заходів, вирішити проблему і т.д.». Для того, щоб публікація була схвалена модератором, необхідно переформулювати її, наприклад таким чином: «куди мені звернутися», «які заходи ви порадите вжити»,«як порадите вирішити зазначену проблему» і т.д. "Книга скарг — Бориспіль" не є державним органом: ми не уповноважені проводити будь-які перевірки, накладати санкції, вимагати вчинення дій по нашим проханням.У зв'язку з цим, якщо на модерацію потрапляють подібні випадки, модератор спрямовує відповідь лист користувачеві на електронну пошту, вказану при реєстрації, з рекомендаціями щодо внесення необхідних коригувань.

Для зв'язку з редакцією пишіть нам на skarga@borispol.org.ua
Форма входу Реєстрація
Запам'ятати мене Забув пароль ?